Sagan preporučuje korištenje ovakvih obloga i u drugim prilikama kad se želimo očistiti od perverznih energija (pretpostavljam da bi valjalo uzeti u obzir prethodnu napomenu). Za slučaj da je domaćin bila žena i da je entitet bio u području reproduktivnih organa, što je vrlo čest slučaj, predlaže vaginalete (čepiće) dr. Christophera.17 Za kraj Sagan govori da se entitet više neće vraćati ako je na propisan način očišćen, i spominje moguće daljnje razloge za osjećanje simptoma nakačenog entiteta:18

  1. to što je pronađeno nije entitet već tvorevina uma (ego fantaziranje)
  2. postoji više od jednog entiteta (nisu svi odmah pronađeni)
  3. pojavio se novi entitet (iako se to u pravilu ne događa, postoji mogućnost da se na osobu ipak nakači novi entitet). Kao jednu od visokorizičnih situacija spominje smrt u obitelji. Ako dolazi do opetovanog nakačenja, onda razlog može biti:
    • drogiranje
    • spavanje i boravak na geopatogenim čvorovima, koji imaju za čovjeka nepoželjne vibracije
    • rad kao iscjelitelj bez pravog poznavanja energetske dinamike, pri čemu se mogu pokupiti najrazličitije vrste perverznih energija
    • bavljenje magijskom praksom

Diskusija

Saganova tehnika čišćenja entiteta, obzirom da se vrši izbacivanje (engl. Ejecting), nalikovala bi egzorcizmu kada ne bi bilo jedne vrlo bitne činjenice, a to je da se itekako vodi računa o tome da entitet završi tamo gdje mu je i mjesto: u Svjetlu. Druga vrlo značajna i vrijedna činjenica je preuzimanje svih mjera predostrožnosti, kako ostaci entiteta (eterični škart) ne bi dospjeli na drugo biće, bez obzira na njegov stupanj svjesnosti (ljudi, životinje ili biljke koje bi mogle biti u prostoru gdje se vrši čišćenje). Ovdje se ipak postavlja pitanje bi li neke od ovih radnji trebalo poduzimati kada se entitet ne bi nasilno izbacivao, i je li to razlog zašto drugi autori (Fiore, Baldwin, Modi, Hickman, Ireland-Frey) "škart" nisu spominjali i vjerojatno s njim nisu ni imali problema? Od svih spomenutih, možda je Hickmanova loš primjer obzirom da je isključivo radila na daljinu, ali npr. Ireland-Frey je započela svoju "karijeru" čišćenja po Baldwinovoj metodi u 67. godini i to regularno radila sljedeća dva desetljeća. Kakve bi mogle biti posljedice na jednoj "starici" prilikom susreta sa svom tom mogućom perverznom energijom? No, Baldwinova metoda (koja se temelji na radu Fiore i prethodnika), tretira entitet kao samosvjesno biće kojem treba neka vrsta terapije. Smatrati entitet samo "smećem" koje je ostalo po raspadu astralnog tijela pokojnika, ne mijenja na stvari dok god ta svijest, koliko god da je naizgled mehanička u svojim porivima i zahtjevima, može dobro reagirati na terapiju poput svijesti žive osobe. Vrijedi li ovdje da, ako je entitet kao cjelina (eteričnog i astralnog dijela) došao na domaćina, nema razloga da kao cjelina i ne ode dalje u Svjetlo, naravno uz pomoć snaga iz Svjetla? Sam ne može otići, ali uz pomoć i prethodnu "psihoterapiju", zašto ovo ne bi mogao biti manje opasan proces?

Kako god bilo, moglo bi se reći da je Sagan na svoj način ponudio integralnu, učinkovitu i za sve uključene sigurnu tehniku koja rješava 99% problema s entitetima. Promatranje (druga faza postupka) također je vrijedno pažnje jer osobu okreće prema samoj sebi, otvara mogućnost za prepoznavanje vlastitih pod-identiteta i omogućuje novi način percepcije vlastitog ponašanja i odnosa s okolinom.

U Saganovom pisanju jedino nisam pronašao odgovor na dva, na neki način međusobno povezana pitanja: što je s onim entitetima koji nisu astralni fragmenti, i što je s implantatima i "demonskim" napravama? Prema drugim autorima njihov broj nije zanemariv da ih se ne bi moglo tek tako staviti pod tepih ili okarakterizirati kao pokušaj stvaranja "od muhe slona". Knjiga je napisana 1994. g. i nije ništa starija od, recimo, pisanja Modi (1997.), Encounters od Fiore (1997.), a da ne spominjem Baldwina (1992.). Bez obzira na moguću vremešnost knjige, informacije koje se mogu pronaći na njegovim web stranicama ne daju odgovor na ovo pitanje, jer nisam uspio pronaći ništa o implantatima i napravama kojima možemo biti "obilježeni" od strane nevidljivih manipulatora (zvali ih mi demonima, vanzemaljcima ili lopticama-skočicama).

17 ^Sastojci vaginalete: jednaki dijelovi u prah smrvljene biljke Mitchella repens, kore Ulmus rubra, korijena Rumex crispus, korijena Symphytum officinale L., korijena Althaea officinalis (bijeli sljez), Stellaria media, korijena Hydrastis canadensis i lišća Verbascum thapsus. Preporučuje se za detoksikaciju i u tretmanu cisti, tumora, neplodnosti i problema s maternicom, (Usp. dr. J. R. Christopher: Vaginal bolus, viđeno: 03.08.2011.)
18 ^Usp. Sagan, str. 177-178
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .