/8/

Denis

Kakva je razlika ako je nakačenje astralni fragment ili ako je mračni entitet? Vidi li se to drugačije?

Nataša

Vidi se drugačije po tome što se astralni fragment vezao samo za ovaj dio31 uz neku Amebu... i taj dio onda komunicira s onim dijelom iz Uma koji je za njega bitan i značajan, dok mračni (entitet) koji se nakačio dolje [Astralu u fizičkom], on pokušava ovladati Umom u potpunosti... jer razlika je u tome što... vidim on je dolje nakačen i on ima neprekidnu vezu gore s Umom i on doslovno širi svoju, dakle stvara svoju “mrežu” unutar Uma.

Denis

Ubacuje svoje informacije?

Nataša

Da. Ne znam je li ih on ubacio ili su njemu dostupne sve informacije iz Uma jer astralnom fragmentu nisu dostupne sve, on nema potrebe za tim.

Denis

On samo odrađuje ono što ga zanima, a ne želi čitavo... ?

Nataša

Da, a (mračni) entitet je u kontaktu sa svim jer on to hoće preuzeti u kompletu.

Potpuno posjednuće

/8/

Denis

Tu sada dolazimo do jedne vrlo gadne stvari. Možemo li dobiti sliku ekstrema, odnosno onoga što se zove potpuno posjednuće? (Kotlar, 2011., 57, 108, 109)Kotlar, D. (2011.), Mala studija o nevidljivim ljudskim i neljudskim entitetima i utjecajima, Zadar, vlastita naklada, dostupno na: http://www.oslobadjanje.com/mala-studija.html

Nataša

Ah... sve oko fizičkog je crno... cijela površina fizičkog, kontakt postoji jedino između tog crnog i Uma kojim isto vlada...

Denis

Znači kompletna blokada duše?

Nataša

Duša uopće ne može kontaktirati s Umom, ona kontaktira samo s ovim dijelom Eteričnog i Astralnog koje je u fizičkom, ništa izvan toga. Čak ni ovaj dio Eteričnog koje okružuje fizičko. ... Strašno.

Denis

Kolike su šanse takve osobe da u trenutku smrti išta napravi? Kako će duša izaći iz toga u trenutku smrti?

Nataša

Nikako. Ako ovaj ne odluči da je pusti, neće. Ako mu je zbog bilo kojeg razloga interesantno da je ostavi, ostavit će je dolje. Ako mu više ne treba, ako je iskoristio sve što je mogao, onda će se maknuti, samo o njemu ovisi.

Denis

Ta bi duša onda mogla zaista dolje ostati, znači, ne bi se mogla uopće pravovremeno vratiti u Svjetlo, ili kako?

Nataša

Ona već za života... ona ima kontakt tamo s Višim Ja u smislu da stoji tamo, ali to je... pitanje je što se može uopće [učiniti]... ja dobivam sliku ekstrema u kojem se doslovno otkači i ovaj gornji dio, znači iznad Uma, vrati se [u Svjetlo] onaj dio koji se zapravo nije niti utjelovio.

Denis

A ovo dolje je ostalo blokirano, u mraku?

Nataša

Da, duša je dolje, ona je utjelovljena. ... ali dok god je živo, dok god postoji cijeli kompleks, postoji šansa da se pokuša iskobeljati. ... jer nitko u tom kompleksu ne može biti jači od duše. Ne može netko tko dolazi biti jači od domaćina.

Urok (ljudska misaona forma)

Bacanje je uroka, barem kada je riječ o našoj regiji, pojava koja je mnogo prisutnija nego što bismo očekivali32. Ovakvo nešto usuđujem se kazati s obzirom na sve do čega sam došao u radu s različitim osobama koje su na određeni način trpjele zbog posljedica takvog čina. Mislim da se sa sigurnošću može reći da je takva praksa prisutna u različitim oblicima i s različitim učincima otkako je “razumna” čovjeka, bez obzira što ona ne izgleda nimalo razumno. To također mogu donekle potvrditi na osnovi nekoliko slučajeva kod kojih se ispostavilo da osoba koja baca uroke “nije svoja”, tj. da je ili pod utjecajem mračnog entiteta ili da je imala “samskaričnih” (“prošloživotnih”) neraščišćenih poslova s žrtvom.

O principu djelovanja dosad nismo uspjeli doznati ništa posebno, ali on bi mogao biti na tragu “mehanizma” nekih vrsta molitvi. O učincima molitve na psihičko i fizičko zdravlje pojavio se i određeni broj znanstvenih studija (npr. Louchakova, 2007.;Louchakova, O. (2007.), The Prayer of the Heart, Ego-Transcendence and Adult Development. U: Existential Analysis, 18(2):261-287 Ai i sur., 2008.;Ai, A. L., Tice, T. N., Huang, B., Rodgers, W. i Bolling, S. F. (2008.), Types of prayer, optimism, and well-being of middle-aged and older patients undergoing open-heart surgery. U: Mental Health, Religion & Culture, 11(1):131-150 Stanley, 2009.),Stanley, R. (2009.), Types of Prayer, Heart Rate Variability, and Innate Healing. U: Zygon, 44(4):825-846 iako sumnjam da bi znanost, unutar okvira u kojima trenutno djeluje, mogla ponuditi zadovoljavajuće objašnjenje tog mehanizma. Studije učinka molitve kontroverzne su upravo zbog metodoloških razlika i ograničenja “laboratorijskog” okruženja33. Detalj koji bi možda mogao biti zanimljiv kad je riječ o bacanju uroka jest priznanje koliko je ljudi spremno upotrijebiti molitvu za nanošenje štete drugima. Larry Dossey (1997.)Dossey, L. (1997.), Can Prayer Harm?, 01.03.1997. (zadnja prom. 19.06.2012.), http://www.psychologytoday.com/articles/199703/can-prayer-harm, viđeno: 01.04.2013. navodi rezultate Gallupovog ispitivanja javnog mnijenja 1994. god. u SAD-u (ne npr. na Haitiju) prema kojem to čini čak 5% ispitanika. Uzme li se u obzir da je riječ samo o onima koji su to otvoreno priznali, stvarna bi brojka mogla biti još poraznija, posebice ako se uzme u obzir da je gotovo 80% američke populacije tog vremena redovito prakticiralo molitvu.

31 ^Nije sasvim jasno je li riječ o dijelu Eteričnog ili Astralnog tijela.
32 ^Detalj koji je meni misteriozan obraćanja su nekim hodžama koji pripravljaju svojevrsne “zapise” koji bi trebali drugima nanijeti štetu. Spominjanje zapisa nailazio sam i u kontekstu pomaganja i zaštite, pa se čini da čovjek za svoj novac može dobiti svašta od takvih ljudi.
33 ^Npr. nije svejedno koja vrsta molitve se prakticira, niti tko je izvodi i kome je namijenjena. Lako mi je zamisliti razliku između molitve naprednih duhovnih praktičara i grupe bakica iz lokalne župe. Obavještavanje osobe da će se za nju moliti moglo bi imati učinak ‘placeba’, ali i ‘noceba.’ Isto tako, valjalo bi nekako izmjeriti i psihičku “snagu” te osobe (ili možda bolje u ovom slučaju otvorenost ili blokiranost).
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .