• Posjednuće 3. stupnja je kontrolni utjecaj uma druge živuće osobe. Ovo je kategorija gdje su vradžbine standardno uključene kako bi se postigao takav utjecaj. Za primjer je uzeta jako amerikanizirana meksička dama koja ne vjeruje u vradžbine i koja je došla u ured Allisona žaleći se na depresiju i na fizičku slabost koja traje godinu dana. Simptomi su počeli odmah po stradanju njezina nećaka u automobilskoj nesreći, noć prije njegova vjenčanja. Mladićeva majka (sestra klijentice) okrivila je sestru za njegovu smrt, obzirom da je odbila pokušati odvratiti mladića od želje da oženi svoju djevojku. Sestra i njihova majka su tada posjetile lokalnu vješticu, gdje su s ostalim članovima obitelji prisustvovale obredu crne magije u namjeri da naštete klijentici. Allison je tijekom hipnoterapije zatražio da se pronađe uzrok problema, nakon čega se javio glas koji se predstavio kao sestrin (mladićeve majke). Glas je potvrdio da je prouzročio sve patnje koje je klijentica proživjela posljednjih godinu dana. Nakon što je od nje (sestrina glasa) zatraženo da se vrati u svoje vlastito tijelo i pusti klijenticu na miru, klijentica se vratila u uobičajeno stanje svijesti s potpunom amnezijom o postupku i s olakšanjem simptoma. Allison nadalje objašnjava da to što je njegova klijentica vradžbine smatrala pukim praznovjerjem nije spriječilo ovakav sestrin utjecaj, koja je sa svoje strane vjerovala u moć vradžbina i na utjecanje na druge mislima na daljinu. Za vrijeme seanse njezin je glas objasnio da je bila ljubomorna na sestru jer bi se ona svidjela svima s kojima bi došla u kontakt, za razliku od nje, i na ovaj način ju je kažnjavala zbog njene omiljenosti.
  • Ovu priču potkrepljuje Allen, koja kaže da je broj psihičkih napada od stane članova obitelji puno veći nego što bi to mogli i zamisliti, a napadi izvedeni izravno ili korištenjem usluga vještice ili vrača mogu biti učinkovitiji zbog otvorenog pristupa osobnim stvarima osobe na koju je uperen napad (pristup kući, fotografije, odjeća, hrana, piće, itd.).6
  • Posjednuće 4. stupnja je utjecaj "duha" (astralnog fragmenta) nekada živuće osobe. Kao primjer navodi slučaj mlade dame s poremećajem višestruke osobnosti (PVO). Jednom ju je nešto primoralo da odšeta od svoje kuće do obližnje luke, bez osobitog razloga. Nakon povratka u uobičajeno stanje svijesti i preuzimanja kontrole nad svojim tijelom nazvala je prijatelja da dođe po nju. Nedugo nakon njenog povratka kući, Allison ju je hipnotičkom indukcijom doveo u promijenjeno stanje svijesti i upitao što je bilo odgovorno za njeno neobično ponašanje. Odgovorio je glas koji je tvrdio da je duh7 žene koja se utopila u valovima Atlantskog oceana, tražeći u luci brod na kojem su bili njen suprug i djeca koji su je napustili. Nadalje, izjavila je da je preuzela njezino tijelo kako bi mogla nastaviti svoju potragu, ali je shvatila da je sada na Pacifičkoj obali. Nakon što je pristala napustiti pacijenticu, ista više nije pokazivala interes za ovakve šetnje.
  • Posjednuće 5. stupnja predstavlja kontrolu od strane entiteta koji nema povijest života u vlastitom fizičkom tijelu i predstavlja se kao agent zla. Allison kaže da je imao prilike upoznati mladića koji se na poslu ozlijedio tako što mu je dio nekog stroja pao na glavu. Uslijedili su grčeviti napadi, iako neurološki nalazi nisu ukazivali da bi ih zadobivena ozljeda trebala prouzročiti. Pored toga počeo mu se javljati glas koji mu je govorio da će vrlo brzo umrijeti. Kroz hipnoterapiju Allison je zatražio uzroke takvih simptoma. Javio se glas koji je tvrdio da je demon i da je ušao u mladića još prije nekoliko godina. Dogodilo se to za vrijeme boravka u Japanu, kad je kao vojnik američke vojske utrčao u kuću u plamenu kako bi spasio japanskog vojnika, ali ga je eksplozija izbacila iz kuće. Nakon toga je hospitaliziran na više mjeseci i bio vrlo nezadovoljan pruženom bolničkom njegom. Demon je tvrdio da je odgovoran što je taj predmet pao mladiću na glavu glavu, kao i za fizičke i psihičke simptome koji su uslijedili. Allison se o ovome konzultirao s lokalnim svećenikom koji je izgleda susreo tog istog demona, ali prilikom izvođenja određenih obreda! Svećenik je bio mišljenja da to u stvari nije pravi demon, već zli duh koji je toliko glup da misli da je demon. U postupku egzorcizma kojeg je proveo svećenik, mladić je počeo izražavati vrlo jaku potisnutu netrpeljivost koju je imao prema svom ocu u djetinjstvu, kao i prema muškom me­di­cin­skom osoblju koje je brinulo o njemu u Japanu. Daljnji napadi i javljanje glasa prestali su nakon obavljenog egzorcizma.
6 ^Usp. Allen, str. 74
7 ^Kako je objašnjeno u prethodnom poglavlju, astralni fragment zna da je ostao bez svog tijela pa će se zbog toga i predstaviti na njemu poznat/nau­čen način: kao duh, ali ovo ne bi trebalo brkati s ljudskim duhom ili du­šom.
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .