Baldwin spominje i naglo pojavljivanje vještina koje su nekarakteristične za domaćina i njegova dotadašnja znanja i zanimanja (npr. neka umjetnička ili inženjerska vještina, što bi neki mogli protumačiti i kao "pozitivnu" promjenu), nagla promjena osobnosti, posebno nakon neke nesreće, operacije, srčanog udara, presađivanja organa, traume, tugovanja, gubitka voljene osobe, bitke, korištenja psihoaktivnih supstanci kao što su antidepresivi, tzv. halucinogene droge, medikamenti za promjenu raspoloženja, itd.15

Maurey je ponudio svoju listu simptoma koja se u suštini ne razlikuje puno od liste koju je predložila Fiore i iz koje navodim još neke dodatne simptome na koje bi valjalo obratiti pažnju:16

  1. Izraženo negativistički stav, pri čemu domaćin vrlo često koristi fraze fatalističkog i osuđujućeg sadržaja bez obzira radi li se o njemu ili o drugim osobama i stvarima.
  2. Želja za samoranjavanjem je puno šira kategorija nego što se čini na prvi pogled i mogućnosti su (na žalost) velike i puno suptilnije od "slučajnog" zarezivanja kuhinjskim nožem ili lupanja glavom o zid. U ovo mogu spadati i najrazličitiji kirurški zahvati na tijelu estetskog karaktera, kao i sve popularnije tetoviranje koje je cijenom pristupačnije – zanimljivo je slušati ljude koji nakon prve tetovaže nastavljaju odlaziti po nove, jer im ta "kontrolirana bol" na neki neobjašnjiv način godi, pa znaju izjaviti da su se "navukli" na tetoviranje.17
  • Uz tetovaže, vrlo često ide i piercing, koji u doslovnom smislu daje i novu težinu ovakvom stanju. No, "dekorativno samo­ra­nja­va­nje" ovdje ne prestaje: industrija boli ide korak dalje ponudom tzv. potkožnih implantata.
  • Bilo bi zanimljivo vidjeti istraživanje provedeno među osobama sklonima tetoviranju, piercingu, nošenju crne odjeće i obuće (gdje su poželjni materijali koža, vinil i hladni metali) i prisutnosti nakačenja, posebno demonskih, koja sad zahvaljujući i potkožnim implantatima dobivaju još dramatičniju fizičku manifestaciju.
  1. Nasilno i kriminalno ponašanje su isto tako neki od simptoma koje današnja medicina objašnjava "poremećajima osobnosti". Postavlja se pitanje tko je u stvari nasilnik i kriminalac, osoba ili nakačeni entitet koji kroz svog domaćina dalje pokušava živjeti svoj "životni stil".
  2. Samoubilačka tendencija – na osnovu dosadašnjih saznanja pretpostavljam da bi ovaj simptom mogao pratiti spomenutu želju za samoranjavanjem, kao konačno riješenje za patnju, uznemirenost, osjećaj ispraznosti i promašenosti, a oba simptoma su npr. na listi preduvjeta za dijagnosticiranje stanja koje se zove "granični poremećaj osobnosti" (F60.3 prema MKB-10).

Modi u svojoj listi navodi i sljedeće simptome koje je pronašla kod osoba u svojoj kliničkoj praksi:18

  • Ponavljajući snovi i moćne more mogu biti posljedica sjećanja na traumatične trenutke iz života nakačenog entiteta koji se onda ponavljaju u snovima domaćina ili izazivaju noćne more. Dr. o. I. Hickman također spominje ovaj simptom i preporučuje da se obrati pažnja na one snove koji sadrže elemente nasilja i borbe protiv prijetećih sila.19
  • Napadi panike su, prema Modi, treći najčešći simptom postojanja nakačenog entiteta. Iako domaćin zna da su strahovi i osjećaji koji prate panični napad iracionalni, oni zbog toga nisu ništa manje stvarni i on ih nije u stanju zaustaviti, pa tako mogu trajati od nekoliko minuta do nekoliko sati, popraćeni različitim tjelesnim simptomima.
15 ^Usp. Baldwin, str. 245
16 ^Usp. Maurey str. 91
17 ^Moje ograničeno iskustvo s ovom pojavom svodi se na zamjećivanje onoga što ljudi javno pokazuju na ulici; iz nekog je razloga omiljeni motiv na tetovažama upravo zmaj/dragon (možda zbog toga što je ta "beštija" jednostavno tattoogenična).
18 ^Usp. Modi str. 266-277
19 ^Usp. dr. o. I. Hickman: Remote depossession, Hickman Systems, 1994., str. 30
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .