Procesuiranje entiteta prema Ž. M. Slavinskom

Slavinski je autor koji je prisutan na ovim prostorima već duže vrijeme s različitim metodama, koje naziva Spiritualnim tehnologijama, među kojima nudi i procesuiranje entiteta. Uvrstio sam ga ovdje prvenstveno zbog nekih njegovih zanimljivih i neobičnih pojmova, koji su možda rezultat mješavine različitih psiholoških pravaca koje je proučavao, ili upućenosti u okultno-magijske prakse ovog bivšeg Scijentologa.

Prema Slavinskom, entitet može biti sve ono što ima individualnu egzistenciju i svijest,65 a kao primjer daje pjesmu ili melodiju koja nam "uđe u glavu" i može nam se vrtiti satima protiv naše volje. Isto tako, na postojanje nakačenja novog ili buđenja postojećeg entiteta u osobi mogu nam ukazivati izjave poput npr. "U toj situaciji kao da to nisam bio ja".66 Kad se postojeći entiteti mogu aktivirati, objašnjava i sljedećim riječima:

"[Kad se] osoba očisti na svojoj Ja-poziciji, do tada uspavani Entiteti počinju se buditi u pročišćenom energetskom polju, koje djeluje na njih kao da se u auri upalilo svijetlo. Ta pojačana energija njih pokreće na aktivnost i oni počinju ispoljavati svoje do tada latentne programe."67

Slavinski kaže da je bit rada s entitetima u pregovaranju, objašnjavajući kako oni često samo žele da ih netko sasluša, jer ih je njihov domaćin stalno ignorirao. U nastavku objašnjenja pojavljuju se zanimljivi detalji: ako ih saslušamo i prema njima se ljubazno ponašamo, te potvrdimo njihov značaj i vrijednost, oni će promijeniti svoje ponašanje i otići svojim putem kako bi nezavisno ostvarili svoj razvoj ili "počeli neku drugu vrjedniju i višu igru ili čak postali naši prijatelji, pomagači i saveznici".68

Kod Slavinskog u kontekstu priče o entitetima kao nakačenjima možda bi moglo zbuniti korištenje pojma entitet za ono što nije i što jest dio osobe (npr. pod-identiteti), kao i to što je svima ponuđeno isto: da se integriraju s osobom (primarnom svijesti/identitetom) ili da odu dalje. Kao moguća destinacija u slučaju odlaska ponuđena je u prvoj knjizi Praznina, a u drugoj je ovo nadopunjeno i Svjetlom.69

Isto tako, mogao bi se steći dojam da su svi entiteti "dobri", što ako bi dovoljno "daleko" prevrtili film vrijedi i za "pale anđele", odnosno bilo kakve mračne entitete, a koji su dio sveukupne kreacije – kao što su to npr. lisice i kokoši, s time što eto lisice jednostavno po svojoj prirodi "rade o glavi" kokama. U nastavku postoji još jedna kontradikcija (ili samo slabo objašnjena situacija), gdje se spominje da, kako god ciljevi i htijenja entiteta na početku procesuiranja prividno izgledali loše, na kraju ipak možemo otkriti pozitivno usmjerenje svakog entiteta. U nastavku objašnjava da svaki učinak entiteta ne mora biti pozitivan, pa ga iz toga razloga i preusmjeravamo prema višim i prihvatljivim ciljevima. Možda je samo riječ o refraziranju poželjne magijske prakse transformacije, kako to okultist P. Hine naziva, "osobnih demona", za koje bi bilo poželjno da ih, kada su već tu, možemo i identificirati, da ih navedemo da rade za nas umjesto protiv nas.70 Za uspješno procesuiranje navodi slijedeće važne napomene:

  • Entitet treba promatrati kao odvojeni dio domaćina i tako mu se obraćati.
  • Entitet ne treba doživljavati kao osobu i ne mora imati čovjekoliko obličje (ne daje primjer nečovječnog oblika).
  • Treba dobiti svojstva ovog univerzuma (npr. lokaciju, veličinu, boju, oblik, težinu, itd.).
  • Ne miješati logiku (intelekt) u rad (prednost daje emotivnoj strani).
65 ^Usp. Ž. M. Slavinski: Povratak jednosti: Principi i praksa spiritualne tehnologije, Beograd, vlastito izdanje, 2005., str. 156
66 ^Isto, usp. str. 158-159
67 ^Slavinski (2005.), str. 160
68 ^Isto, usp. str. 161
69 ^Usp. Ž. M. Slavinski: Nevidljivi uticaji, Beograd, vlastito izdanje, 2008. str. 152
70 ^Usp. P. Hine, P. J. Carroll: Condensed Chaos: An Introduction to Chaos Ma­gic, Phoenix AZ, New Falcon Publications, 1994., str. 150
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .