Bićima Svjetla ne treba opravdanje niti etikete "dobri", "bijeli", "svijetli", "dobročinitelji", "dušebrižnici", itd. kao što npr. ni ptica ne treba dokazivati ni razmetati se činjenicom da je dobar letač, jer ona to jednostavno jest. No, kako Svjetlo ne bi bilo shvaćeno kao apstraktan i imaginaran pojam, želim reći da pod njim podrazumijevam naš Izvor koji JEST od Boga (a ne njegova monoteistička11 slika) i da kroz Svjetlo JESMO s Bogom/Apsolutom.12

Pod pojmom Zloga podrazumijeva se Sotona sa svim pripadajućim mu imena (uklj. Lucifer), koji sa svojim legijama radi na tome da preuzme što više duša ("zasjeni" božanske iskre, Svjetla u nama). Možda bi mogli reći da to radi u nadi da će uspjeti u potpunosti ugasiti Svjetlo u području kojim želi dominirati i za to ne bira sredstva, te rado nudi i ugovara partnerstva koja su, da podsjetim, ugovori s vragom, a kada je riječ o poslovanju s mračnim silama treba znati da nema besplatnog ručka.

Mračnoj strani osobito smeta spominjanje Isusa u čistoj i nekorumpiranoj formi jer ih ili podsjeća na svoju odmetnutost od Svjetla, ili na strah od Svjetla za koje smatraju da ih može uništiti, što je djelomično točno: Svjetlo rastvara samo tamu u njima. Reakcija na Isusa i Svjetlo vrlo su važan test i može nam pomoći u razotkrivanju opredjeljenja onih s kojima ćemo se susretati na putu, uz pretpostavku da zaista možemo prepoznati reakciju koja je često vrlo suptilna.

Zgodan detalj koji pokazuje koliko Svjetlo nekome smeta je i to da sam kod nekih terapeuta, koji su krenuli stopama pionira u ovom području, zapazio relativiziranje značaja Svjetla i pomagača iz Svjetla u čitavom postupku oslobađanja, na način da npr. nude slobodu nakačenim entitetima (riskirajući između ostaloga i higijenu vlastitog prostora) ili nudeći metode nasilnog izbacivanja entiteta (recimo elektroakupunkturom, obzirom na neprihvatljivost klasičnih elektrošokova), ignorirajući snagu pomagača iz Svjetla koji su nam na raspolaganju.

 

 

11 ^Monoteizam - (od grč. monos, "jedan, jedini, sâm") vjera u jednog jedinog Boga, koji stoji u suprotnosti sa svim ostalim religijama i filozofijama; začinje religijsku ideologiju koja bira i apsolutizira jednu određenu predodžbu o Bogu kao jedinu istinsku; oblik deizma. (A. Risi: Radikalni srednji put/Rječnik filozofskih pojmova, prijevod: I. Beker)
12 ^Apsolut – sveobuhvatni, koji sve sadržava; uzrok svih uzroka. U ateizmu je Apsolut ukupnost sve materije i sve energije, odnosno ukupnost relativnog. U monoteizmu to je uzvišeni, jedini Bog koji otkriva sebe u samo jednom jedinom pismu i religiji. Prema teizmu Apsolut je sveobuhvatna, sveprisutna i sve-svjesna stvarnost (Bog), koja se ne definira Relativnim, ali sve relativno obuhvaća i daje mu smisao, bez da sebe ograniči na ukupnost relativnog; sve što Relativno sadrži, sadržano je – u svom čistom, vječnom "obliku" – u Apsolutu, osobito svijest (slobodna volja). (A. Risi: Radikalni srednji put/Rječnik filozofskih pojmova, prijevod: I. Beker)
Creative Commons licenca­ Ovo djelo, ako drugačije nije naznačeno, ustupljeno je pod licencom Creative Commons Imenovanje-Nekomercijalno 3.0 Hrvatska .